Asociatia Grupul de Actiune Locala Siretul Verde intenţionează să achiziţioneze prin procedura de achiziţie directă prestarea de servicii de consultanţă în protecţia contra riscurilor şi în controlul riscurilor; Servicii de consultanţă sanitară şi de siguranţă SSM + PSI.
Valoare totală (fără TVA) LEI 5400,00
– Obiectul şi locul de implementare al contractului: Servicii de consultanţă în protecţia contra riscurilor şi în controlul riscurilor; Servicii de consultanţă sanitară şi de siguranţă SSM + PSI Coduri CPV 71317000-3; 71317210-8, Asociaţia Grupul de Acţiune Locală Siretul Verde, în cadrul proiectului „ Sprijin pentru cheltuieli de funcționare și animare”, finanțat prin PNDR 2014- 2020, LEADER, Submăsura 19.4 , Contractul de finanțare subsecvent nr. 2 C19402125011624118858 / 30.12.2019.
– Tipul şi durata contractului: Prestări servicii, in perioada iulie 2020 – decembrie 2021 pentru Servicii de consultanţă în protecţia contra riscurilor şi în controlul riscurilor; Servicii de consultanţă sanitară şi de siguranţă SSM + PSI .
– Valoarea estimată: 5400,00 lei (fara TVA)
– Curs euro aplicabil : 1 Euro = 4,6635 lei/€
– Adresa la care se trimit ofertele: Asociatia Grupul de Actiune Locala Siretul Verde, Str. Principală nr. 29, Comuna Garoafa, jud. Vrancea, sau pe email la gal@siretulverde.ro .
– Locul şi modul de obţinere a documentaţiei de atribuire: Documentatia se obţine de la sediul Asociatia Grupul de Actiune Locala Siretul Verde, Str. Principală nr. 29, Comuna Garoafa, jud. Vrancea, sau prin email la solicitarea în scris menţionând datele de contact ale solicitantului. Adresa de email: gal@siretulverde.ro
– Condiţii specifice:
Servicii SSM+PSI
Intocmirea documentelor cerute de Legea securitatii si sanatatii in munca Nr. 319/2006 si normele metodologice:
– identificarea pericolelor şi evaluarea riscurilor pentru fiecare componentă a sistemului de muncă, respectiv executant, sarcină de muncă, mijloace de muncă/echipamente de muncă şi mediul de muncă pe locuri de muncă/posturi de lucru;
– elaborarea şi actualizarea planului de prevenire şi protecţie;
– elaborarea de instrucţiuni proprii pentru completarea şi/sau aplicarea reglementărilor de securitate şi sănătate în muncă, ţinând seama de particularităţile activităţilor şi ale unităţii/întreprinderii, precum şi ale locurilor de muncă/posturilor de lucru;
– verificarea cunoaşterii şi aplicării de către toţi lucrătorii a măsurilor prevăzute în planul de prevenire şi protecţie, precum şi a atribuţiilor şi responsabilităţilor ce le revin în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă, stabilite prin fişa postului;
– întocmirea unui necesar de documentaţii cu caracter tehnic de informare şi instruire a salariatilor în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă;
– elaborarea tematicii pentru toate fazele de instruire, stabilirea periodicităţii adecvate pentru fiecare loc de muncă, asigurarea informării şi instruirii lucrătorilor în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă şi verificarea cunoaşterii şi aplicării de către lucrători a informaţiilor primite;
– elaborarea programului de instruire-testare la nivelul organizatiei;
– stabilirea zonelor care necesită semnalizare de securitate şi sănătate în muncă, stabilirea tipului de semnalizare necesar şi amplasarea conform prevederilor H.G. nr. 971/2006 privind cerinţele minime pentru semnalizarea de securitate şi/sau sănătate la locul de muncă;
– participarea la cercetarea evenimentelor si accidentelor de munca (inclusiv cele de traseu) si intocmirea dosarului de cercetare;
MODALITATEA DE ACHIZIȚIE
Achiziția se realizează prin achiziție directă.
Criteriul utilizat pentru atribuire: preţul cel mai scăzut.
Responsabil achizitii
Ciprian Bobeica
25.06.2020