Program de achiziții pe proiect pentru perioada 2022 – 2024 vers. 3 (27.12.2022)
Program de achiziții pe proiect pentru perioada 2022 – 2024 vers. 4 (17.03.2023)
Program de achiziții pe proiect pentru perioada 2022 – 2024 vers. 5 (09.05.2023)
Program de achiziții pe proiect pentru perioada 2022 – 2024 vers. 6 (16.05.2023)
24.05.2023 Anunt achizitie Servicii de consultanţă în protecţia contra riscurilor şi în controlul riscurilor; Servicii de consultanţă sanitară şi de siguranţă SSM + PSI
Asociatia Grupul de Actiune Locala Siretul Verde intenţionează să achiziţioneze prin procedura de achiziţie directă prestarea de servicii de Servicii de consultanţă în protecţia contra riscurilor şi în controlul riscurilor; Servicii de consultanţă sanitară şi de siguranţă SSM + PSI Coduri CPV 71317000-3; 71317210-8, in cadrul proiectului „ Sprijin pentru cheltuieli de funcționare și animare”, finanțat prin PNDR 2014 2020, LEADER, Submăsura 19.4 , Contractul de finanțare subsecvent nr. 3 C19403125011624118858 / 28.12.2021 , cu următoarele caracteristici:
Tipul şi durata contractului: Prestări servicii, in perioada iunie 2023 – decembrie 2024 pentru Servicii de consultanţă în protecţia contra riscurilor şi în controlul riscurilor; Servicii de consultanţă sanitară şi de siguranţă SSM + PSI .
Valoarea estimată: 600,02 lei (fara TVA)
Curs euro aplicabil : 1 Euro = 4,6635 lei/€
Adresa la care se trimit ofertele: Asociatia Grupul de Actiune Locala Siretul Verde, Str. Principală nr. 29, Comuna Garoafa, jud. Vrancea, sau pe email la gal@siretulverde.ro .
Locul şi modul de obţinere a documentaţiei de atribuire: Documentatia se obţine de la sediul Asociatia Grupul de Actiune Locala Siretul Verde, Str. Principală nr. 29, Comuna Garoafa, jud. Vrancea, sau prin email la solicitarea în scris menţionând datele de contact ale solicitantului. Adresa de email: gal@siretulverde.ro
Condiţii specifice:
Servicii SSM+PSI
Intocmirea documentelor cerute de Legea securitatii si sanatatii in munca Nr. 319/2006 si normele metodologice:
identificarea pericolelor şi evaluarea riscurilor pentru fiecare componentă a sistemului de muncă, respectiv executant, sarcină de muncă, mijloace de muncă/echipamente de muncă şi mediul de muncă pe locuri de muncă/posturi de lucru;
elaborarea şi actualizarea planului de prevenire şi protecţie;
elaborarea de instrucţiuni proprii pentru completarea şi/sau aplicarea reglementărilor de securitate şi sănătate în muncă, ţinând seama de particularităţile activităţilor şi ale unităţii/întreprinderii, precum şi ale locurilor de muncă/posturilor de lucru;
verificarea cunoaşterii şi aplicării de către toţi lucrătorii a măsurilor prevăzute în planul de prevenire şi protecţie, precum şi a atribuţiilor şi responsabilităţilor ce le revin în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă, stabilite prin fişa postului;
întocmirea unui necesar de documentaţii cu caracter tehnic de informare şi instruire a salariatilor în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă;
elaborarea tematicii pentru toate fazele de instruire, stabilirea periodicităţii adecvate pentru fiecare loc de muncă, asigurarea informării şi instruirii lucrătorilor în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă şi verificarea cunoaşterii şi aplicării de către lucrători a informaţiilor primite;
elaborarea programului de instruire-testare la nivelul organizatiei;
stabilirea zonelor care necesită semnalizare de securitate şi sănătate în muncă, stabilirea tipului de semnalizare necesar şi amplasarea conform prevederilor H.G. nr. 971/2006 privind cerinţele minime pentru semnalizarea de securitate şi/sau sănătate la locul de muncă;
participarea la cercetarea evenimentelor si accidentelor de munca (inclusiv cele de traseu) si intocmirea dosarului de cercetare;
cod CAEN autorizat pentru prestarea serviciilor SSM + PSI
Criteriul utilizat pentru atribuire: preţul cel mai scăzut .
Vă rugăm să ne comunicaţi o ofertă de preţ, specificând: Valoarea tarifului fără TVA, pana la data 31.05.2023 .
08.05.2023 Anunt achizitie Tonere pentru imprimante, Piese şi accesorii pentru fotocopiatoare
Asociatia Grupul de Actiune Locala Siretul Verde intenţionează să achiziţioneze prin procedura de achiziţie directă de produse Tonere, piese si accesorii pentru copiatoare coduri CPV 30125120-8, 30125000-1 in cadrul proiectului „Sprijin pentru cheltuieli de funcționare și animare”, finanțat prin PNDR 2014 – 2020, LEADER, Submăsura 19.4 -, Contractul de finanțare subsecvent nr. 3 C19403125011624118858 / 28.12.2021, cu următoarele caracteristici:
Konica Minolta bizhub C284e Toner black
Konica Minolta bizhub C284e Toner Yellow
Konica Minolta bizhub C284e Toner Cyan
Konica Minolta bizhub C284e Toner Magenta
Konica Minolta bizhub C284e Drum Cartridge Black
Konica Minolta bizhub C284e Drum Cartridge Yellow
Konica Minolta bizhub C284e Drum Cartridge Cyan
Konica Minolta bizhub C284e Drum Cartridge Magenta
Konica Minolta bizhub C284e Image Transfer Belt Unit
Kit Role Preluare Hartie Minolta bizhub C284e
Vă rugăm să ne comunicaţi o ofertă de preţ pentru produsele mentionate, specificand valoarea unitară LEI fără TVA pentru fiecare produs, pana la data 31.05.2023.
Adresa de contact: gal@siretulverde.ro
ASOCIATIA GRUPUL DE ACTIUNE LOCALA SIRETUL VERDE , Str. Principală nr. 29, Comuna Garoafa, jud. Vrancea
15.03.2023 Anunt achizitie Servicii de contabilitate
Asociatia Grupul de Actiune Locala Siretul Verde intenţionează să achiziţioneze prin procedura de achiziţie directă de prestare de servicii Servicii de contabilitate pentru proiect Cod CPV 79212100-6 Servicii de contabilitate, in cadrul proiectului „ Sprijin pentru cheltuieli de funcționare și animare”, finanțat prin PNDR 2014 2020, LEADER, Submăsura 19.4 , Contractul de finanțare subsecvent nr. 3 C19403125011624118858 / 28.12.2021 , cu următoarele caracteristici:
Servicii de contabilitate
Ore/lună : 180 ore
Pret estimat: 40,3 lei
Tipul şi durata contractului: Prestări servicii, in perioada martie 2023 – decembrie 2024 pentru realizarea evidenței contabile aferente perioadei de implementare a contractului de finantare nerambursabilă cuprinsă între 01.01.2022 si 31.12.2024 .
Valoarea estimată: 7254,00 lei (fara TVA)
Curs euro aplicabil : 1 Euro = 4,8683 lei/€
Adresa la care se trimit ofertele: Asociatia Grupul de Actiune Locala Siretul Verde, Str. Principală nr. 29, Comuna Garoafa, jud. Vrancea, sau pe email la gal@siretulverde.ro .
Locul şi modul de obţinere a documentaţiei de atribuire: Documentatia se obţine de la sediul Asociatia Grupul de Actiune Locala Siretul Verde, Str. Principală nr. 29, Comuna Garoafa, jud. Vrancea, sau prin email la solicitarea în scris menţionând datele de contact ale solicitantului. Adresa de email: gal@siretulverde.ro
Condiții de participare: Expert contabil autorizat în condițiile legii.
Criteriul utilizat pentru atribuire: preţul cel mai scăzut pentru tariful orar.
Vă rugăm să ne comunicaţi o ofertă de preţ, specificând valoarea tarifului orar fără TVA, pana la data 30.03.2023.
15.03.2023 Anunt achizitie Servicii de auditare financiară
Asociatia Grupul de Actiune Locala Siretul Verde intenţionează să achiziţioneze prin procedura de achiziţie directă de prestare de servicii Servicii de audit financiar pentru proiect Cod CPV 79212100-4 Servicii de auditare financiară, in cadrul proiectului „ Sprijin pentru cheltuieli de funcționare și animare”, finanțat prin PNDR 2014 2020, LEADER, Submăsura 19.4 Sprijin pentru cheltuieli de funcționare și animare, Ctr. de finantare subsecvent 3 C19403125011624118858 / 28.12.2021, cu următoarele caracteristici:
Tipul şi durata contractului: Prestări servicii de audit financiar, perioada 15.03.2023 – 31.12.2024, avand in vedere prelungirea contractului de finantare pana la data 31.12.2024 si suplimentarea valorii acestuia, precum si cuantumului si tipurilor de cheltuieli efectuate.
Valoarea estimată: 7604,11 lei (fara TVA)
Criteriul de atribuire: Pretul cel mai scăzut.
Curs euro aplicabil : 1 Euro = 4,8683 lei
Adresa la care se trimit ofertele: Asociatia Grupul de Actiune Locala Siretul Verde, Str. Principală nr. 29, Comuna Garoafa, jud. Vrancea, sau pe email la gal@siretulverde.ro
Locul şi modul de obţinere a documentaţiei de atribuire: Documentatia se obţine de la sediul Asociatia Grupul de Actiune Locala Siretul Verde, Str. Principală nr. 29, Comuna Garoafa, jud. Vrancea, sau prin email la solicitarea în scris menţionând datele de contact ale solicitantului. Adresa de email: gal@siretulverde.ro
Contractul pentru servicii de audit financiar se va încheia cu un auditor autorizat care îndeplinește cumulativ următoarele condiții:
este membru activ al Camerei Auditorilor Financiari din România;
a obținut calificativul A din partea CAFR în urma ultimului control al calității activității de audit financiar desfășurate;
a promovat testul de verificare a cunoștințelor privind legislația națională și europeană a fondurilor europene;
împotriva acestuia nu s-au pronunțat sancțiuni disciplinare rămase definitive în ultimii trei ani.
Criteriul utilizat pentru atribuire: preţul cel mai scăzut pentru tariful orar.
Vă rugăm să ne comunicaţi o ofertă de preţ, specificând valoarea tarifului orar fără TVA, până la data 30.03.2023
01.03.2023 Anunt achizitie Servicii de telefonie publica, fax
Asociatia Grupul de Actiune Locala Siretul Verde intenţionează să achiziţioneze prin procedura de achiziţie directă Servicii de telefonie publica, fax Cod CPV 64211000-8.
Documentatia se obţine de la sediul Asociatia Grupul de Actiune Locala Siretul Verde, Str. Principală nr. 29, Comuna Garoafa, jud. Vrancea, sau prin email la solicitarea în scris menţionând datele de contact ale solicitantului. Adresa de email: gal@siretulverde.ro
Vă rugăm să ne comunicaţi o ofertă de preţ, specificând: valoarea tarifului fără TVA, pana la data 31.03.2023.
01.03.2023 Anunt achizitie Servicii de internet
Asociatia Grupul de Actiune Locala Siretul Verde intenţionează să achiziţioneze prin procedura de achiziţie directă Servicii de internet Cod CPV 72400000-4.
Documentatia se obţine de la sediul Asociatia Grupul de Actiune Locala Siretul Verde, Str. Principală nr. 29, Comuna Garoafa, jud. Vrancea, sau prin email la solicitarea în scris menţionând datele de contact ale solicitantului. Adresa de email: gal@siretulverde.ro
Vă rugăm să ne comunicaţi o ofertă de preţ, specificând: valoarea tarifului fără TVA, pana la data 31.03.2023.
01.03.2023
01.03.2023 Anunt achizitie Servicii de certificare semnaturi electronice si certificat digital
Asociatia Grupul de Actiune Locala Siretul Verde intenţionează să achiziţioneze prin procedura de achiziţie directă Servicii de certificare semnaturi electronice si certificat digital Cod CPV 79132100-9.
Documentatia se obţine de la sediul Asociatia Grupul de Actiune Locala Siretul Verde, Str. Principală nr. 29, Comuna Garoafa, jud. Vrancea, sau prin email la solicitarea în scris menţionând datele de contact ale solicitantului. Adresa de email: gal@siretulverde.ro
Vă rugăm să ne comunicaţi o ofertă de preţ, specificând: valoarea tarifului anual fără TVA, pana la data 31.03.2023.